Путь духовного возрастания христианина гениально и лаконично описан в акафисте святителю Николаю Чудотворцу:
Спасти хотя душу, плоть твою духови покорил еси воистинну, отче наш Николае: молчаньми бо прежде и бореньми с помыслы, деянию богомыслие приложил еси, богомыслием же разум совершен стяжал еси, имже дерзновенно с Богом и Ангелы беседовал еси, всегда вопиющи: Аллилуиа. (Кондак 10)
Отражает ли путь святителя Николая именно православный путь, характерный только для христианской аскетики? Может быть, знатоки священного Писания и Предания смогут привести и другие поучительные высказывания на эту тему?
Спасти хотя душу, плоть твою духови покорил еси воистинну, отче наш Николае: молчаньми бо прежде и бореньми с помыслы, деянию богомыслие приложил еси, богомыслием же разум совершен стяжал еси, имже дерзновенно с Богом и Ангелы беседовал еси, всегда вопиющи: Аллилуиа. (Кондак 10)
Отражает ли путь святителя Николая именно православный путь, характерный только для христианской аскетики? Может быть, знатоки священного Писания и Предания смогут привести и другие поучительные высказывания на эту тему?